23 November 2011

Vistana

Berbengkel di Vistana Hotel, Jalan Damai, Kuala Lumpur. Satu lagi harta kekayaan YTL . Bilik aku di tingkat 13. Pertama yang aku buat apabila masuk bilik adalah meninjau pemandangan apa yang disaji di luar tingkap. Tak menarik sangat, tapi boleh lah untuk melontarkan pandangan..


Inilah view yang aku dapat.. nampak bumbung istana budaya.. latar belakang bukit bukau yang hijau membiru.. dan awan gemawan yang sarat..


di hadapan tersergam sebuah kondominium.. Vistana Kondo.. kolam renang yag terdampar di tengah-tengah bagai memberi isyarat tenang di sebalik hutan batu..


sejuk.. pemandangan di luar bilik mesyuarat Sitiawan, ada kolam renang dan kelihatan bangunan umno di belakang.. kabus di lensa memberi kesan warna air pada cahaya dan kabus pada gambar yang aku rakam..  aku suka kerana ianya memberi reflek kepada cuaca ketika itu.. sejuk, baru lepas hujan..

subjek sama seperti di atas.. dengan  lensa  normal..

No comments:

Post a Comment